Om aankopen te doen hoeft u bij ons geen omslachtige administratieve procedures te doorlopen. U registreert u zelf als nieuwe klant. Maakt uw eigen klantenkaart aan met gegevens van belang voor ons enkel om te gebruiken voor de daadwerkelijke doeleinden o.a. voor gegevens welke nodig zijn voor facturatie en verzending van de bestelling.   


Registreren als nieuwe klant is enkel online of schriftelijk mogelijk! 
Geheel volgens de AVG/GDPR procedure van 25 mei 2018 

Om de registratieprocedure vlot te laten verlopen, dient u ervoor te zorgen dat u alle nodige informatie invult. 

  • Registreer u hier 
  • Houdt u er wel rekening mee dat DistriOnline uitsluitend levert aan B2B geen consumenten , iedere aanvraag wordt gevalideerd . 
  • Aanvragen mogen geweigerd worden bij:
  1. incorrecte bedrijfsgegevens
  2. of verlopen inschrijving bij de K.v.K.
  3. of als DistriOnline twijfelt aan oprechte aanvragen.

Zodra u alle informatie heeft ingevuld ende aanvraag online heeft bevestigd , wordt uw account geactiveerd na controle hiervan en wordt de procedure afgerond. Wij streven naar validatie binnen 24 uur .


Wilt u contact blijven houden met ons, is wellicht onze nieuwsbrief een leuk idee. U kunt te allen tijden uw voorkeur hiervoor wijzigen of verwijderen.